so windy day.

By Simona Dubravova - utorok, novembra 04, 2014

Po veľmi dlhom čase sa ozývam a chcem Vám povedať, že pomaličky to tu znova obnovím. Doteraz som vôbec nemala čas, aj keď som veľmi chcela a musím sa priznať, že mi to aj chýbalo. Dnes je to len rýchlo post, vlastne jedna fotka, haha. Celý týždeň má byť pekné počasie, takže sa môžte tešiť na nové posty. Na sebe mám najlepšie lodičky na svete, obľúbenú chlpatú vestičku z Romwe, čierny topík a obľúbený masívny náhrdelník. Užite si zvyšok večera! :)
 heel,top - gate || jeans - f&f || clutch - elle || faux fur vest - romwe.com || necklace - tally weijl

ASK.MEBLOGLOVINFACEBOOKTUMBLR

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Už se mi po tvých outfitpostech začínalo stýskat :D Sluší ti to moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love your coat, it looks so comfy!

    xoxo,
    http://petitemaisonoffashion.blogspot.com/ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vestička je dokonalá! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx